من و آرچ

اینجا دنیای کوچیک من با آرچمه

من و آرچ

اینجا دنیای کوچیک من با آرچمه

من و آرچ با هم دوستیم ! دوتا دوست خوب و نزدیک که هم دیگرو می فهمیم !!! شما هم با آرچ خودتون دوستید ؟!‌

بایگانی
آخرین مطالب

شروعی دوباره ... !

دوشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۴۰ ب.ظ

درود به شما دوستای عزیزم

می دونم می دونم !!! 

قبل از هر چیزی ببخشید :(


آره حق با شماست ! مدت زیادی بود که نبودم . اون هم اول کاری :| اما خب می دونید فازم با خودم معلوم نبود !‌ یعنی انقد از این شاخه به اون شاخه رفتم که خودم خسته شدم (البته شاخه به شاخه کردن در زمینه کامپیوتر و نه مثل ... اره :)) )  در آخر کار به این نتیجه رسیدم که برم سر وقت موضوعی که بهش علاقه دارم . درسته . می خوام در زمینه بازی سازی کار کنم . تا اونجا که یادمه همش بازی کردم و گفتم حالا وقتشه بیام و بازی های خودم رو بسازم :D . محوریت این وبلاگ هم بر همین اساس خواهد بود . یعنی آرچ بعد C++ و گیم و گیم سازی . 





می دونید بنظر من وبلاگ مثل یک دفترچه خاطرات آنلاین هم میتونه باشه :) من می خوام روند پیشرفتم رو اینجا بصورت یک دفنرچه خاطرات با شما دوستای گلم به اشتراک بذارم . اما خب قبل از این کار ی کوچولو درباره خودم بگم. من مهردادم و در حال حاضر 22 سالمه . و میشه گفت یک مهندس کامپیوتر هستم (چرا گفتم میشه گفت ! چون هنوز امتحانات پایان ترم آخرم مونده و پروژه و کارآموزی هم روش ...  در ضمن ریاضی و زبانم هم در مقایسه با مهندسین آمریکا , ژاپن و آلمان و .... افتضاحه . البته این مشکل خیلی از ما مهندسین ایرانی هستش که باید روش کار کنیم !!!) . یکی از اون شاخه هایی که گفتم برنامه نویسی جاوا و اندروید بود که آخرین شاخه قبل از C++ و گیم بود . که خب یکسری پروژه ها رو در این زمینه در مدت تقریبا 3 سال انجام دادم . اوه هنوز یکی از کارهای مرتبط با شاخه قبلی مونده تا کاملش کنم و کلا روی زمینه گیم کار کنم ;) .



سعی می کنم هر هفته یک پست مفید رو روی بلاگم منتشر کنم تا شما عزیزان همیشه بلاگ رو دنبال کنید :) 


بزودی با مطالب جدید و بدرد بخوری برمیگردم ...................... 


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی